Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : Miksi rosterista?
Kirjoittaja : xbusterl Päivämäärä : 6/2/2010 16:46:11 Lukukerrat : 29860
Sähköpostiosoite : hondaxx#netti.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Terve,, Miksi tuo targa pitää tehdä rosterista? Onko alumiinin vääntäminen jotenkin vaikeampaa? vai kalliimpaa? Aattelin jos saisi targan teetettyä samasta materiaalista mitä on Busterin kaiteet, ja tuulilasinkehykset. Onnistuisiko keltään? Vapaputketkin pitäisi kai sitten olla alumiinista,,

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5981pv, luettu 29860
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5981pv, luettu 20241
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5981pv, luettu 20093
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5981pv, luettu 19704
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5981pv, luettu 19688
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5981pv, luettu 19590
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5981pv, luettu 19633
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5980pv, luettu 20589
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5980pv, luettu 20483
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5980pv, luettu 20357
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5306pv, luettu 16969

  286339981