Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : Top-1 Päivämäärä : 6/2/2010 19:38:26 Lukukerrat : 19708
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Alumiini on halvempaa ja myöskin helpompi taivuttaa kun on pehmeämpää kuin rst.
MUTTA...
Rosteri kun tuppaa kestämään melko paljon paremmin kuin alumiini. Saa helpommin vakaamman, eikä materiaali väsy samalla tavalla kuin vastaavan kokoinen alumiiniprofiili.

Alumiini myöskin murtuu rosteria helpommin rasituksessa, joten ammattimies saa olla että hitsaussaumoista tulee kestävät.

Alumiinista jos tekee, niin vaatii myös pinnoitteen. Paitsi jos materiaali on valmiiksi esim. anodisoitu. Puhdas alumiini kun likaa/mustaa esim. vaatteita.

Nuo nyt ainakin ensiksi tuli mieleen.


[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5981pv, luettu 29864
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5981pv, luettu 20244
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5981pv, luettu 20095
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5981pv, luettu 19708
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5981pv, luettu 19691
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5981pv, luettu 19593
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5981pv, luettu 19637
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5980pv, luettu 20593
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5980pv, luettu 20486
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5980pv, luettu 20360
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5306pv, luettu 16974

  286340362