Keskustelut

Vuokralle tarjotaan / halutaan - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : Vänern
Kirjoittaja : kösta Päivämäärä : 28/12/2010 20:36:33 Lukukerrat : 26827
Sähköpostiosoite : makro72#jyvaskylalainen.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Tuossa ens kevään reissua miettiessä tuli mieleen sellainen idea että jospa vuokrais veneen paikan päältä. Eli onko arvon raatilaisilla tietoo mistä vois kysellä kalustoa kolmihenkiselle miehitykselle.Ja onko laisinkaan kannattavaa siihen nähden että ei tarvis kiskoo täältä kaukaa sinne. Paikkana Spiken. Pari vuotta takaperin ainakin Askevikissa joku suomalaispoppoo vuokras pilothousen viikos missä oli ok vermeet mm sähkötkilat jne ja hinta oli muistaakseni kohtuullinen. Oli joku Bomber tms mutta en ainakaan googlesta löytäny sillä nimellä. Voi myös lähestyä sähköpostin kautta.
Kiitos ja anteeks T. Marko

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Vänern ... kösta  - 28/12/2010 20:36:33, ikä 5656pv, luettu 26827
 [Vt] Väner... okuma  - 28/12/2010 23:09:49, ikä 5656pv, luettu 16443
 [Vt] Väner... okuma  - 28/12/2010 23:14:00, ikä 5656pv, luettu 16574
 [Vt] Väner... kösta  - 29/12/2010 18:06:58, ikä 5655pv, luettu 17026
 [Vt] Väner... mäne  - 29/12/2010 20:39:05, ikä 5655pv, luettu 16321
 [Vt] Väner... kösta  - 4/1/2011 20:47:27, ikä 5649pv, luettu 16363
 [Vt] Väner... hautaes - 5/12/2012 13:56:06, ikä 4948pv, luettu 14553

  286340407