Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] vapojen kantoteline? tms.
Kirjoittaja : -buster- Päivämäärä : 8/4/2011 13:14:05 Lukukerrat : 16601
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Tässä on yksi köyhän miehenmalli vapatelineestä Evo1.Evo2:n tulee vielä pienet reijät lisäksi joihin voi laittaa vavan yläosan jos haluaa vavat katkaista,joten mahtuu sit koppiin tai paketti autoon.Alapäässä on reiän sisällä muoviputki johon vapa kiinnittyy hyvin kiinni(pysyy vaikka roikottaa nurinperin).

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 vapojen ka... xbusterl  - 15/4/2010 15:34:52, ikä 5913pv, luettu 27481
 [Vt] vapoj... plootu  - 15/4/2010 16:38:03, ikä 5913pv, luettu 18094
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 16/4/2010 14:03:40, ikä 5912pv, luettu 17701
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 17:33:08, ikä 5912pv, luettu 17890
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 16/4/2010 17:50:17, ikä 5912pv, luettu 17609
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 19:23:26, ikä 5912pv, luettu 17845
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 20:40:22, ikä 5912pv, luettu 17791
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 23/4/2010 20:14:31, ikä 5905pv, luettu 17589
 [Vt] vapoj... -buster- - 8/4/2011 13:14:05, ikä 5555pv, luettu 16601
 [Vt] vapoj... haugen  - 8/4/2011 13:34:26, ikä 5555pv, luettu 16192
 [Vt] vapoj... tuka  - 8/4/2011 14:27:16, ikä 5555pv, luettu 16422
 [Vt] vapoj... vetosolmu - 8/4/2011 18:13:30, ikä 5555pv, luettu 16147

  286340335