Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Törkytaloutta
Kirjoittaja : hasbu Päivämäärä : 29/4/2012 9:59:10 Lukukerrat : 15520
Sähköpostiosoite : koti.hassinen#pp.inet.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Juuri näin on ja tikipoksin huoltokin sanoi niin. Takuuseen eivät tee kun eivät ole laitteen maahantuoja (kjaefulli vai mikälie on konkassa)
Imurissa on kahvakäynnistys joten ei käy 'puutarhaletku'. Korjataan entinen...
Kännykkä on onneksi työnantajan omaisuutta joka saa hoitaa sen koska se ei rikkoontunut onnettomuudessa.

Ei se pointti ole siinä etteikön niitä vois korjata vaan se että niitä täytyy korjata.
Tekisivät vähän pitkäikäisempiä noista.
Hintakaan ei kerro laatua. n. 3-4 vuotta sitten tuo poksi oli kallein markkinoilla oleva.... mitenkähän huonoja ne muut, halvemmat ovat olleet.

Mutta kun tämä ei liity niin olennaisesti uisteluun niin en jatka purnaamistani enää tämän pitemmälle.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Törkytalou... hasbu  - 28/4/2012 18:27:18, ikä 5169pv, luettu 25013
 [Vt] Törky... PJH  - 28/4/2012 22:41:11, ikä 5169pv, luettu 15535
 [Vt] Törky... KTH - 28/4/2012 23:09:20, ikä 5169pv, luettu 16078
 [Vt] Törky... hasbu  - 29/4/2012 9:59:10, ikä 5168pv, luettu 15520
 [Vt] Törky... Tobie  - 29/4/2012 11:13:54, ikä 5168pv, luettu 15547
 [Vt] Törky... Mika - 29/4/2012 13:48:10, ikä 5168pv, luettu 15508
 [Vt] Törky... KTH - 29/4/2012 14:46:59, ikä 5168pv, luettu 15365
 [Vt] Törky... Vee-Pee  - 29/4/2012 19:35:24, ikä 5168pv, luettu 15409

  286340256