Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Törkytaloutta
Kirjoittaja : Vee-Pee Päivämäärä : 29/4/2012 19:35:24 Lukukerrat : 15410
Sähköpostiosoite : veli-pekka.multanen#wippies.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Kyllä!!! Me elämme kirjaimellisesti törkytaloudessa... Edes raha ei ole enää mikään takuu hyvälle ja käyttökelpoiselle tavaralle. Ja jatkuvasti markkinamiehet keksivät mitä erilaisempia 'välttämättömiä' tavaroita mitä ilman ei voi tulla toimeen...
Sanoisinkin, että rahalle on ottajia!!!! Jopa niin paljon, että on jopa vaikekusia pitä rahat lompakossa...

Tältä vetoistelun saralta hietotunteisuuteni vedoten jätän mainitsematta ko. tuotteet...

V-P M

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Törkytalou... hasbu  - 28/4/2012 18:27:18, ikä 5169pv, luettu 25014
 [Vt] Törky... PJH  - 28/4/2012 22:41:11, ikä 5169pv, luettu 15535
 [Vt] Törky... KTH - 28/4/2012 23:09:20, ikä 5169pv, luettu 16079
 [Vt] Törky... hasbu  - 29/4/2012 9:59:10, ikä 5168pv, luettu 15520
 [Vt] Törky... Tobie  - 29/4/2012 11:13:54, ikä 5168pv, luettu 15548
 [Vt] Törky... Mika - 29/4/2012 13:48:10, ikä 5168pv, luettu 15509
 [Vt] Törky... KTH - 29/4/2012 14:46:59, ikä 5168pv, luettu 15366
 [Vt] Törky... Vee-Pee  - 29/4/2012 19:35:24, ikä 5168pv, luettu 15410

  286340258