Keskustelut

Veneet, välineet, varusteet - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Rasvaa vai ei rasvaa?
Kirjoittaja : Räiskis Päivämäärä : 27/11/2025 22:06:42 Lukukerrat : 5129
Sähköpostiosoite : raiskis#gmail.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Vesitiivistä laakeria EI ole, rasvakaan ei tahdo auttaa, vettä pääsee tuonne laakeritilaan eikä se sieltä pois tule. Jälkivoitelulla vois auttaa mutta noihin vaikea sellaista toteuttaa. Helpointa ostaa keväällä uudet laakerit ja vaihtaa omassa tallissa, kauden varmasti kulkee ja tallissa tuo vaihto onnistuu toisin kuin tienvarressa.
Oon hommannut noita laakereita kerhokavereille, viimeisen ostoksen kappalehinta n10€/kpl, tyhmää säästää tuossa?

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Rasvaa vai... lamisil  - 20/11/2025 16:19:47, ikä 215pv, luettu 6267
 [Vt] Rasva... 1jorke - 21/11/2025 10:20:11, ikä 214pv, luettu 5300
 [Vt] Rasva... Räiskis  - 22/11/2025 20:27:10, ikä 213pv, luettu 5269
 [Vt] Rasva... Vee-Pee  - 24/11/2025 13:42:56, ikä 211pv, luettu 5199
 [Vt] Rasva... Räiskis  - 27/11/2025 22:06:42, ikä 208pv, luettu 5129

  286339810