Keskustelut

Uistelijan elektroniikka - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Autopilotti/pinnapilotti
Kirjoittaja : Vee-Pee Päivämäärä : 17/4/2026 13:20:36 Lukukerrat : 1245
Sähköpostiosoite : velipekka.multanen#gmail.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Niin...
Olet löytänyt vanhan keskusteluni...
Se tieto, taito ja kokemus mikä nyt on ja tuosta jäi niin en tekisi uudestaan...:)
Jos jollain on vanha pinna joutavana ja sille ei ole muuta käyttöä ja aikaa värkätä niin kokeilla sitä voi, mutta lopputulos ei ole kuitenkaan hyvä ja tuuliset säät voi tehdä vaikeuksia.
Ohjauskaapeli on syytä olla kubnmnossa ja riittävän herkkä...

V-P M

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Autopilott... Jvirtanen - 16/4/2026 21:03:32, ikä 68pv, luettu 1562
 [Vt] Autop... Vee-Pee  - 17/4/2026 13:20:36, ikä 67pv, luettu 1245
 [Vt] Autop... Kuningaslohi10 - 17/4/2026 15:25:47, ikä 67pv, luettu 1232

  286340181