Keskustelut

Uistelijan elektroniikka - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Autopilotti/pinnapilotti
Kirjoittaja : Kuningaslohi10 Päivämäärä : 17/4/2026 15:25:47 Lukukerrat : 1237
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Hyvin on pelannut Buster L paatissa Simrad TP10, piti paremmin suuntaa kuin oikea pilotti Raymarinen ST6001 Silver Sharkissa. Hyvin jaksoi käännellä, kuivalla maalla kalapuntarilla mittailin tarvittavaa voimaa. Pienen peräsimen joutuu askartelemaan ja kiintopisteen toiseen päähän. Voin Whatsappiin laittaa kuvia, tänne en niitä saa tarttumaan.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Autopilott... Jvirtanen - 16/4/2026 21:03:32, ikä 68pv, luettu 1568
 [Vt] Autop... Vee-Pee  - 17/4/2026 13:20:36, ikä 67pv, luettu 1248
 [Vt] Autop... Kuningaslohi10 - 17/4/2026 15:25:47, ikä 67pv, luettu 1237

  286340698