Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : Top-1 Päivämäärä : 6/2/2010 19:38:26 Lukukerrat : 19705
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Alumiini on halvempaa ja myöskin helpompi taivuttaa kun on pehmeämpää kuin rst.
MUTTA...
Rosteri kun tuppaa kestämään melko paljon paremmin kuin alumiini. Saa helpommin vakaamman, eikä materiaali väsy samalla tavalla kuin vastaavan kokoinen alumiiniprofiili.

Alumiini myöskin murtuu rosteria helpommin rasituksessa, joten ammattimies saa olla että hitsaussaumoista tulee kestävät.

Alumiinista jos tekee, niin vaatii myös pinnoitteen. Paitsi jos materiaali on valmiiksi esim. anodisoitu. Puhdas alumiini kun likaa/mustaa esim. vaatteita.

Nuo nyt ainakin ensiksi tuli mieleen.


[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5981pv, luettu 29860
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5981pv, luettu 20242
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5981pv, luettu 20093
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5981pv, luettu 19705
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5981pv, luettu 19688
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5981pv, luettu 19590
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5981pv, luettu 19634
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5980pv, luettu 20590
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5980pv, luettu 20483
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5980pv, luettu 20357
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5306pv, luettu 16970

  286340235