Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : M.Kärkkäinen Päivämäärä : 6/2/2010 19:41:55 Lukukerrat : 19689
Sähköpostiosoite : kalahullu#co.inet.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.fishingfanaticcharters.blogspot.com

Kyllä ne eloksoitua alumiinia on. Alumiinista tulee helposti hieman 'hutjakka' rakenne ja vaatii kunnon seinämävahvuudet sekä tuennat. Varsinkin jos ajaa paukutat kelissä kepit tuolla targassa, sekä isoilla kelkoilla vetäessä. Lisäksi alumiinilla on tapana tärinästä ja väsymisestä johtuen melko helposti murtua, (Varsinkin jos hitsisaumoja, joiden viereen murtuma yleensä ilmestyy) saattaapi mennä tuolloin kalliit kepit pohjaan.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5981pv, luettu 29860
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5981pv, luettu 20242
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5981pv, luettu 20093
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5981pv, luettu 19705
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5981pv, luettu 19689
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5981pv, luettu 19590
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5981pv, luettu 19634
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5980pv, luettu 20590
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5980pv, luettu 20484
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5980pv, luettu 20357
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5306pv, luettu 16970

  286340241