Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : M.Kärkkäinen Päivämäärä : 6/2/2010 19:41:55 Lukukerrat : 19687
Sähköpostiosoite : kalahullu#co.inet.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.fishingfanaticcharters.blogspot.com

Kyllä ne eloksoitua alumiinia on. Alumiinista tulee helposti hieman 'hutjakka' rakenne ja vaatii kunnon seinämävahvuudet sekä tuennat. Varsinkin jos ajaa paukutat kelissä kepit tuolla targassa, sekä isoilla kelkoilla vetäessä. Lisäksi alumiinilla on tapana tärinästä ja väsymisestä johtuen melko helposti murtua, (Varsinkin jos hitsisaumoja, joiden viereen murtuma yleensä ilmestyy) saattaapi mennä tuolloin kalliit kepit pohjaan.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5981pv, luettu 29859
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5981pv, luettu 20240
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5981pv, luettu 20092
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5981pv, luettu 19703
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5981pv, luettu 19687
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5981pv, luettu 19588
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5981pv, luettu 19632
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5980pv, luettu 20589
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5980pv, luettu 20482
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5980pv, luettu 20355
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5306pv, luettu 16968

  286339938