Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : Loimulohta?
Kirjoittaja : markkutapani Päivämäärä : 20/2/2011 12:18:39 Lukukerrat : 25548
Sähköpostiosoite : mt.salonen#netti.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Olisiko kellään kuvia tai ehdotuksia siirrettävästä loimulohigrillistä? Pitäisi saada noin 15 filettä kerralla lämpiämään,ja sitten siirtely tulisi olla helppoa.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Loimulohta... markkutapani  - 20/2/2011 12:18:39, ikä 5602pv, luettu 25548
 [Vt] Loimu... pikkuwille - 20/2/2011 22:34:50, ikä 5602pv, luettu 16215
 [Vt] Loimu... markkutapani  - 21/2/2011 5:58:33, ikä 5601pv, luettu 16133
 [Vt] Loimu... Börje  - 21/2/2011 7:14:54, ikä 5601pv, luettu 16709

  286340245