Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Loimulohta?
Kirjoittaja : pikkuwille Päivämäärä : 20/2/2011 22:34:50 Lukukerrat : 16216
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

15 filettä kerralla kuullostaa aika haasteelliselta. Me on kyllä tehty sujuvasti kymmentä kerralla. Systeemiin kuuluu kehä, joka on eräänlainen ympyräksi taivutettu targakaari. Siinä on holkit hitsattuina lattarautarunkoon, jonka keskelle tulee nuotio.Kalat naulataan puunauloilla kiinni eräänlaisiin krokettimailoihin jotka laitetaan kahvoistaan holkkeihin kuten vavat ainakin. Kaloja on helppo siirrellä tarpeen mukaan riippuen esim tuulen suunnasta. Helppoa ja varsin näyttävää yleisötilaisuuksissa.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Loimulohta... markkutapani  - 20/2/2011 12:18:39, ikä 5602pv, luettu 25548
 [Vt] Loimu... pikkuwille - 20/2/2011 22:34:50, ikä 5602pv, luettu 16216
 [Vt] Loimu... markkutapani  - 21/2/2011 5:58:33, ikä 5601pv, luettu 16133
 [Vt] Loimu... Börje  - 21/2/2011 7:14:54, ikä 5601pv, luettu 16709

  286340245