Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Törkytaloutta
Kirjoittaja : hasbu Päivämäärä : 29/4/2012 9:59:10 Lukukerrat : 15517
Sähköpostiosoite : koti.hassinen#pp.inet.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Juuri näin on ja tikipoksin huoltokin sanoi niin. Takuuseen eivät tee kun eivät ole laitteen maahantuoja (kjaefulli vai mikälie on konkassa)
Imurissa on kahvakäynnistys joten ei käy 'puutarhaletku'. Korjataan entinen...
Kännykkä on onneksi työnantajan omaisuutta joka saa hoitaa sen koska se ei rikkoontunut onnettomuudessa.

Ei se pointti ole siinä etteikön niitä vois korjata vaan se että niitä täytyy korjata.
Tekisivät vähän pitkäikäisempiä noista.
Hintakaan ei kerro laatua. n. 3-4 vuotta sitten tuo poksi oli kallein markkinoilla oleva.... mitenkähän huonoja ne muut, halvemmat ovat olleet.

Mutta kun tämä ei liity niin olennaisesti uisteluun niin en jatka purnaamistani enää tämän pitemmälle.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Törkytalou... hasbu  - 28/4/2012 18:27:18, ikä 5169pv, luettu 25011
 [Vt] Törky... PJH  - 28/4/2012 22:41:11, ikä 5169pv, luettu 15532
 [Vt] Törky... KTH - 28/4/2012 23:09:20, ikä 5169pv, luettu 16077
 [Vt] Törky... hasbu  - 29/4/2012 9:59:10, ikä 5168pv, luettu 15517
 [Vt] Törky... Tobie  - 29/4/2012 11:13:54, ikä 5168pv, luettu 15545
 [Vt] Törky... Mika - 29/4/2012 13:48:10, ikä 5168pv, luettu 15507
 [Vt] Törky... KTH - 29/4/2012 14:46:59, ikä 5168pv, luettu 15363
 [Vt] Törky... Vee-Pee  - 29/4/2012 19:35:24, ikä 5168pv, luettu 15406

  286339934