Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Törkytaloutta
Kirjoittaja : Mika Päivämäärä : 29/4/2012 13:48:10 Lukukerrat : 15507
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Saatko laatua edes kuvetta kaivamalla? Itsellä kans vastaavat ongelmat imurin kanssa, eikä viitti ostaa uutta paskaa tilalle kun se kestää pari vuotta. Eipä ole enää kahvakäynnistystä kun kytkimetkin lahos. Allaway merkkinä ko roskassa.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Törkytalou... hasbu  - 28/4/2012 18:27:18, ikä 5169pv, luettu 25011
 [Vt] Törky... PJH  - 28/4/2012 22:41:11, ikä 5169pv, luettu 15532
 [Vt] Törky... KTH - 28/4/2012 23:09:20, ikä 5169pv, luettu 16077
 [Vt] Törky... hasbu  - 29/4/2012 9:59:10, ikä 5168pv, luettu 15516
 [Vt] Törky... Tobie  - 29/4/2012 11:13:54, ikä 5168pv, luettu 15545
 [Vt] Törky... Mika - 29/4/2012 13:48:10, ikä 5168pv, luettu 15507
 [Vt] Törky... KTH - 29/4/2012 14:46:59, ikä 5168pv, luettu 15363
 [Vt] Törky... Vee-Pee  - 29/4/2012 19:35:24, ikä 5168pv, luettu 15406

  286339916