Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : M.Kärkkäinen Päivämäärä : 6/2/2010 19:41:55 Lukukerrat : 19694
Sähköpostiosoite : kalahullu#co.inet.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.fishingfanaticcharters.blogspot.com

Kyllä ne eloksoitua alumiinia on. Alumiinista tulee helposti hieman 'hutjakka' rakenne ja vaatii kunnon seinämävahvuudet sekä tuennat. Varsinkin jos ajaa paukutat kelissä kepit tuolla targassa, sekä isoilla kelkoilla vetäessä. Lisäksi alumiinilla on tapana tärinästä ja väsymisestä johtuen melko helposti murtua, (Varsinkin jos hitsisaumoja, joiden viereen murtuma yleensä ilmestyy) saattaapi mennä tuolloin kalliit kepit pohjaan.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5981pv, luettu 29866
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5981pv, luettu 20245
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5981pv, luettu 20099
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5981pv, luettu 19710
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5981pv, luettu 19694
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5981pv, luettu 19597
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5981pv, luettu 19640
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5980pv, luettu 20596
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5980pv, luettu 20491
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5980pv, luettu 20364
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5306pv, luettu 16975

  023204360