Keskustelut

Vuokralle tarjotaan / halutaan - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Asuntoauto
Kirjoittaja : perämies-keijo Päivämäärä : 4/3/2011 18:31:49 Lukukerrat : 15779
Sähköpostiosoite : hietaranta#hotmail.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

http://www.ok-vuokraus.fi/

Mulla oli tuo linkin Transit viikon viime kesänä. Tuore ja siisti peli jolla pärjäsi ensikertalainenkin. Neljä nukkuu helposti ja kuusi, kun sorvaa ruokailuryhmän vuoteeksi. Tuo jumppa voi tosin käydä hermoille.

Ilmastointi vain ohjaamossa, mutta sai ajaa satasta ja vakionopeudensäädin oli mukava. B-kortti riittää. Nuori mies vuokraa autoa Riihimäellä. Jätin oman autoni säilöön hänen kotipihaansa.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Asuntoauto... petri s - 24/2/2011 20:08:23, ikä 5598pv, luettu 24515
 [Vt] Asunt... perämies-keijo  - 4/3/2011 18:31:49, ikä 5590pv, luettu 15779
 [Vt] Asunt... kabe - 4/3/2011 19:11:21, ikä 5590pv, luettu 15663
 [Vt] Asunt... perämies-keijo  - 4/3/2011 22:46:54, ikä 5590pv, luettu 15623

  023204332