Keskustelut

Uistelu järvialueilla - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Etelä Päijänne
Kirjoittaja : ctd Päivämäärä : 16/4/2026 10:12:02 Lukukerrat : 1125
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Nyt on jäät hävinneet ja viikon päästä itse avaamaan kautta. Ensimmäistä kertaa keväällä Etelä-Päijänteellä ja tukikohta Padasjoella, niin mistäköhän sitä punalihaista kannattaa lähteä yrittämään? Tehi, Virmaila, Padasjoenselkä, Hinttolanselkä, Asikkalanselkä vai joku muu? Ja kannattaako koluta selkävesiä vai karien kupeita? Onko taimen näin kylmillä vesillä pintakalvossa vai tarviiko takiloita ja isoja siimapainoja?

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Etelä Päij... 1jorke - 30/3/2026 19:13:30, ikä 85pv, luettu 2041
 [Vt] Etelä... antsu  - 31/3/2026 8:49:32, ikä 84pv, luettu 1603
 [Vt] Etelä... ctd - 16/4/2026 10:12:02, ikä 68pv, luettu 1125
 [Vt] Etelä... 1jorke - 16/4/2026 12:59:49, ikä 68pv, luettu 1152

  023204354