Hommattiin kesäasunto Puulalta 2010. Alkuvuosina saatiin muutama punalihainen ihan suuhun saakka, mutta enää ei vuosikausiin ole saatu muuta kuin haukea ja sitäkin harvakseen. Ehdottomasti suurin osa reissuista on MP-reissuja. Niinpä lopetin kalaluvan ostamisen ja mennään senioriluvilla. Ei tarvitse Puukonsaaren vesiäkään väistellä ;)
Muikkuja sentään on saatu riittävästi lämpimän veden aikaan, mutta nyt ennustavat veden pysyvän kylmänä (alle 20) koko kesän. Saatamme joutua tyytymään Otavan K-Marketin tarjontaan.