Kaikki keskustelualueet - viimeiset 24 tuntia

Keskustelut
Takaisin keskustelualueille
1.   [Vt] VALMISPAKETTI TAI PELKÄTJOUSET    hofnari - 26/6/2026 17:05:10
kuhakausi auki
2.   [Vt] Puula 2026    antsu - 26/6/2026 11:31:17
Hommattiin kesäasunto Puulalta 2010. Alkuvuosina saatiin muutama punalihainen ihan suuhun saakka, mutta enää ei vuosikausiin ole saatu muuta kuin haukea ja sitäkin harvakseen. Ehdottomasti suurin osa reissuista on MP-reissuja. Niinpä lopetin kalaluvan ostamisen ja mennään senioriluvilla. Ei tarvitse Puukonsaaren vesiäkään väistellä ;) Muikkuja sentään on saatu riittävästi lämpimän veden aikaan, mutta nyt ennustavat veden pysyvän kylmänä (alle 20) koko kesän. Saatamme joutua tyytymään Otavan K-Marketin tarjontaan.

Takaisin keskustelualueille

  003526031