Tästäpä 13 kpl:tta Patriot Commissar 7'/210cm pitkiä vetovapoja.
Näistä 8 kpl käyttämätöntä vapaa joista kuudessa vielä kelmut päällä.
5 kpl vähän käytettyjä, lähinnä aurinkoa targassa ottaneet.
Myydään pakettina 90€
Lähetys onnistuu, postikulut ostajalle.
0505208405
Ylämylly
Kyllä ainakin keväällä Ahvenanmaan reisulla kokeilin, lähinnä mielenkiinnosta. Syksyllä huollossa molemmat vaihdettu kuumemmiksi, siirtymän jälkeen kylläkin.
Eihän sen merkkiveden pidä kättä polttaa, kun eihän se vaadi edes termostaatin aukeamista, vaan alkaa tuleen heti kun kone käynnistyy, joten se ei kierrä lohkon kautta ja ilmoittaa vain sen että vesipumppu toimii.
Suomessa moni vika johtuu viallisista/liian kylmistä termareista, vedet ei täällä koskaan niin lämpimiä kuin maissa joihin suuri osa moottoreista markkinoidaan?
Merkkivesi pitäis olla niin kuumaa että kättä polttaa?
Vetosettejä 6 kpl, kela okuma Convector CV 30L, vavat kinetic Rough rigger 210. Käytetty muutama kesä ja sen jälkeen seisoneet varastossa, käytetty vain makeilla vesillä. Hinta 80,-/setti, nouto Puumala-Lappeenranta
Löytyykö kiinnostusta vähän tukevimmille takiloille, tilattu japanista joku vuosi sitten. Kääntöpöydat, kaksi vapaputkea, mittarit ja materiaali ruostumaton merialumiini. Kuin uudet, pieni kosmeettinen halkeilu vapaputkien suojakumeissa. 300,-/kpl. Kulkee Puumala-Lappeenranta
Vakiotermorit ovat minusta turhan 'viileitä'. Suzukissa oli 50 asteen termori ja korvasin sen 60 asteisella tarviketermostaatilla kun alkuperäinen ei enää toiminut. En nyt voi sanoa sen toimivuudesta muuta, kuin että tosiaan kone käy kymmenkunta astetta lämpöisempänä. Ongelmia ei ollut ennen, eikä jälkeen. Olisi halpa kokeilu jos siitä olisi apua.
Linkin termori olisi käsittääkseni oikeanlainen.
Nyt tämäkin varmistettu että toimii. Otin sen irti ja työntömitalla varmistin että liikkuu neula kun lämpenee. Kone kävi reilun 2000 rundeilla ku tämä irti. Putos heti 800 ku pistin paikoilleen. Samalla käytin termarin irti ja varmistin ettei oo juminut auki. Ainakin käsin liikkui hyvin, en keitellyt erikseen.
Myydään vähän käytetyt tunkkionki vaaput. Yhteensä 14kpl.
2kpl 17cm syvännemallia
5kpl 13cm mallia
7kpl 10cm mallia
Hinta yhteensä 80e + postikulut.
Sijainti: Kuopio
Yhteydenotot viestillä o5o 5493014
Kiitokset, pitääpä tutkailla myös tätäkin.
Viimeksi kun pihalla käytin niin kusivesi pysyi kylmänä, ennen tämä mielestäni on välillä puskenut lämmintä vettä ja olettanut että silloin on termostaatti auennut. Onkohan nyt käynyt niin että viime kesänä uusittu termarikin taas juuttuunut....
Myydään käytetty raymarinen lippulaiva mallin kone anturilla. Kaikki mukaan mitä uutenakin ollut.
Raymarine axiom pro 9rvx/rv-100 all-in-one anturilla
Hinta 1000€
Atso ikonen 0405406549
Mulla on saman ikäinen f40 yammu ja se kyllä kylmänä nostaa kierrokset tonnin pintaan ja hetken käytyään laskee 900.muutoin sama homma tuon kaasu kahvan kanssa ennen ku starttaan.
Ei siinä mitään erikoista testaamista ole, vaan katsomalla selviää. Siinä kaasuttimien vivustossa on pyöreä sylinteri, joka avaa lämmetessään kuristinläpät. Lämmitys tapahtuu sähköllä, jonka vuoksi sylinteriin tulee kaksi johtoa. LUULEN muistavani, että ovat keltavalkoiset. Sähkö tulee suoraan magneetolta eli vain koneen käydessä.
Netistä löytyy kuvia, mutta en tähän hätään löytänyt mitään apua.
Ja tarkennetaan vielä että kylmäkäynnistyksessä tässä toimii sellainen proseduuri että ensin pumppu kovaksi ja sitten kaasukahvalla 2 kertaa tappiin jonka jälkeen starttaa laakista.
Omasta mielestä kone ei käy kylmänäkään isommilla kierroksilla ja laske siitä lämmetessään, mutta ei tietoa miten muut vastaavat toimii.
Nyt en ole kyllä varma, oletan että kyseessä on moottorin kyljessä oleva möykky (en muista ulkoa) mutta kuitenkin samalla puolen konetta mitä termostaatti. Minulle hieman mysteeri miten näissä imu toimii.
En osaa sanoa, onko tähän joku keino miten testata ?
Johdot on ainakin ehjät ja kone vaikuttaa pelaavan oikein.
Käynnistyy niin kylmänä kuin kuumana kerrasta.