Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : Miksi rosterista?
Kirjoittaja : xbusterl Päivämäärä : 6/2/2010 16:46:11 Lukukerrat : 29854
Sähköpostiosoite : hondaxx#netti.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Terve,, Miksi tuo targa pitää tehdä rosterista? Onko alumiinin vääntäminen jotenkin vaikeampaa? vai kalliimpaa? Aattelin jos saisi targan teetettyä samasta materiaalista mitä on Busterin kaiteet, ja tuulilasinkehykset. Onnistuisiko keltään? Vapaputketkin pitäisi kai sitten olla alumiinista,,

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5980pv, luettu 29854
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5980pv, luettu 20237
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5980pv, luettu 20089
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5980pv, luettu 19699
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5980pv, luettu 19684
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5980pv, luettu 19585
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5980pv, luettu 19630
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5979pv, luettu 20584
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5979pv, luettu 20479
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5979pv, luettu 20352
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5305pv, luettu 16964

  286336438