Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : kiide Päivämäärä : 7/2/2010 10:16:09 Lukukerrat : 20585
Sähköpostiosoite : kiide.vertanen#wiggley-lures.com   Liite : * Tarka.jpg (158 kb)
WWW-osoite : http://www.wiggley-lures.com

Oma himmeli on tehty alumiinista ja on tavalliselle nikkarille helpompi toteuttaa. Ei tarvii hitsailla mitään, kaikkia kulmia ja heloja löytyy esim. Jukovalta. 25mm putkea löytyy kahdella eri seinämän vahvuudella kohteen mukaan. Jos haluaa liitoksesta kireän, niin lisää kasausvaiheessa teräsepoksia holkkiin, niin ei hetku. Pop-niiteillä kuka vaan kasaa haluamansa muotoisen himmelin. Jos tarvii tehdä purettava, niin tekee pulttiliitoksen. Putket ja helat on eloksoitu eli ei tartu mustaa vaatteisiin. Ja mikä parasta varsinkin pienissä veneissä: paino ei ole ongelma.
Tossa kuvassa myös nuo putket ovat alumiinia, lähtee kiiltämään varsin helposti...

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5981pv, luettu 29854
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5981pv, luettu 20237
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5981pv, luettu 20089
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5981pv, luettu 19699
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5981pv, luettu 19684
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5981pv, luettu 19585
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5981pv, luettu 19630
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5980pv, luettu 20585
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5980pv, luettu 20479
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5980pv, luettu 20352
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5306pv, luettu 16964

  286338035