Keskustelut

Veneet, välineet, varusteet - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Rasvaa vai ei rasvaa?
Kirjoittaja : Räiskis Päivämäärä : 27/11/2025 22:06:42 Lukukerrat : 5145
Sähköpostiosoite : raiskis#gmail.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Vesitiivistä laakeria EI ole, rasvakaan ei tahdo auttaa, vettä pääsee tuonne laakeritilaan eikä se sieltä pois tule. Jälkivoitelulla vois auttaa mutta noihin vaikea sellaista toteuttaa. Helpointa ostaa keväällä uudet laakerit ja vaihtaa omassa tallissa, kauden varmasti kulkee ja tallissa tuo vaihto onnistuu toisin kuin tienvarressa.
Oon hommannut noita laakereita kerhokavereille, viimeisen ostoksen kappalehinta n10€/kpl, tyhmää säästää tuossa?

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Rasvaa vai... lamisil  - 20/11/2025 16:19:47, ikä 217pv, luettu 6286
 [Vt] Rasva... 1jorke - 21/11/2025 10:20:11, ikä 216pv, luettu 5315
 [Vt] Rasva... Räiskis  - 22/11/2025 20:27:10, ikä 215pv, luettu 5284
 [Vt] Rasva... Vee-Pee  - 24/11/2025 13:42:56, ikä 213pv, luettu 5214
 [Vt] Rasva... Räiskis  - 27/11/2025 22:06:42, ikä 210pv, luettu 5145

  286353473