Keskustelut

Vuokralle tarjotaan / halutaan - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : Vänern
Kirjoittaja : kösta Päivämäärä : 28/12/2010 20:36:33 Lukukerrat : 26843
Sähköpostiosoite : makro72#jyvaskylalainen.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Tuossa ens kevään reissua miettiessä tuli mieleen sellainen idea että jospa vuokrais veneen paikan päältä. Eli onko arvon raatilaisilla tietoo mistä vois kysellä kalustoa kolmihenkiselle miehitykselle.Ja onko laisinkaan kannattavaa siihen nähden että ei tarvis kiskoo täältä kaukaa sinne. Paikkana Spiken. Pari vuotta takaperin ainakin Askevikissa joku suomalaispoppoo vuokras pilothousen viikos missä oli ok vermeet mm sähkötkilat jne ja hinta oli muistaakseni kohtuullinen. Oli joku Bomber tms mutta en ainakaan googlesta löytäny sillä nimellä. Voi myös lähestyä sähköpostin kautta.
Kiitos ja anteeks T. Marko

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Vänern ... kösta  - 28/12/2010 20:36:33, ikä 5661pv, luettu 26843
 [Vt] Väner... okuma  - 28/12/2010 23:09:49, ikä 5661pv, luettu 16456
 [Vt] Väner... okuma  - 28/12/2010 23:14:00, ikä 5661pv, luettu 16585
 [Vt] Väner... kösta  - 29/12/2010 18:06:58, ikä 5660pv, luettu 17037
 [Vt] Väner... mäne  - 29/12/2010 20:39:05, ikä 5660pv, luettu 16333
 [Vt] Väner... kösta  - 4/1/2011 20:47:27, ikä 5654pv, luettu 16374
 [Vt] Väner... hautaes - 5/12/2012 13:56:06, ikä 4953pv, luettu 14564

  286364653