Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Miksi rosterista?
Kirjoittaja : kiide Päivämäärä : 7/2/2010 14:49:35 Lukukerrat : 20373
Sähköpostiosoite : kiide.vertanen#wiggley-lures.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.wiggley-lures.com/html/iskukoura.html

Kyseessä on Iskukoura, joka korvaa haavin.
Lisätietoja linkistä...

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5985pv, luettu 29877
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5985pv, luettu 20252
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5985pv, luettu 20107
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5985pv, luettu 19717
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5985pv, luettu 19703
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5985pv, luettu 19605
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5985pv, luettu 19651
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5984pv, luettu 20608
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5984pv, luettu 20498
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5984pv, luettu 20373
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5310pv, luettu 16982

  286357891