Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] vapojen kantoteline? tms.
Kirjoittaja : -buster- Päivämäärä : 8/4/2011 13:14:05 Lukukerrat : 16582
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Tässä on yksi köyhän miehenmalli vapatelineestä Evo1.Evo2:n tulee vielä pienet reijät lisäksi joihin voi laittaa vavan yläosan jos haluaa vavat katkaista,joten mahtuu sit koppiin tai paketti autoon.Alapäässä on reiän sisällä muoviputki johon vapa kiinnittyy hyvin kiinni(pysyy vaikka roikottaa nurinperin).

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 vapojen ka... xbusterl  - 15/4/2010 15:34:52, ikä 5907pv, luettu 27450
 [Vt] vapoj... plootu  - 15/4/2010 16:38:03, ikä 5907pv, luettu 18065
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 16/4/2010 14:03:40, ikä 5906pv, luettu 17680
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 17:33:08, ikä 5906pv, luettu 17867
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 16/4/2010 17:50:17, ikä 5906pv, luettu 17589
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 19:23:26, ikä 5906pv, luettu 17826
 [Vt] vapoj... plootu  - 16/4/2010 20:40:22, ikä 5906pv, luettu 17770
 [Vt] vapoj... xbusterl  - 23/4/2010 20:14:31, ikä 5899pv, luettu 17569
 [Vt] vapoj... -buster- - 8/4/2011 13:14:05, ikä 5549pv, luettu 16582
 [Vt] vapoj... haugen  - 8/4/2011 13:34:26, ikä 5549pv, luettu 16173
 [Vt] vapoj... tuka  - 8/4/2011 14:27:16, ikä 5549pv, luettu 16400
 [Vt] vapoj... vetosolmu - 8/4/2011 18:13:30, ikä 5549pv, luettu 16124

  286310813