Keskustelut

Myydään - näytä keskustelu

Garmin
Vapaa 
[Takaisin keskustelulistaan]
Vapaa 

Otsikko : Kalaan Meksikoon, Playa del Carmeniin, 21.03-04.04.2019
Kirjoittaja : Tenolax Päivämäärä : 15/8/2018 19:50:26 Lukukerrat : 3822
Sähköpostiosoite : jupe#seitala.fi   Liite : * KalastusesitePlayaDel_Carmen2019.pdf (601 kb)
           * meksiko1.jpg (124 kb)
           * meksiko2.jpg (180 kb)
           * meksiko3.jpg (91 kb)
           * meksiko6.jpg (193 kb)
WWW-osoite : http://www.seitala.fi

Nyt ois tuo ensi kevään matka valmiina. Ja kohde on Meksikon Playa del Carmen, Karibian puolella.
On aivan huippupaikka, olen tuolla jo kerran käynyt, vuonna 2011 ja se on ollut kyllä paras paikka, joissa olen käynyt, vaikka aika paljon on tullutkin jo reissattua.

Kalaa tuli eka reissulla ihan kiitettävästi ja viiden kalastuspäivän aikana saatiin meidän veneisiin 115 kalaa ja kahdeksaa eri kalalajia. Marliinit ja purjekalat olivat tietysti päätavoitteena ja niitäkin tuli oikein mukavasti.

Hotelli on sama kuin meidän edelliselläkin reissulla, pienehkö, erittäin kodikas ja lähellä rantaa ja rannan suuntainen pitkä kävely- /ostoskatu on myös vieressä. Ei tarvi takseilla ajella, jos ei sitten halua ajaa esim kaupasta ostosten kanssa takaisin hotellille.
Rannat ovat myös upeita, turkoosin värinen meri ja ohutta, valkoista hiekkaa silmänkantamattomiin. Meriveden lämpötila on luokkaa 'linnunmaito'

Ja sitten tuo retkikohde, Chichen Itza, on sellainen, joka on varmasti käymisen arvoinen. Vaikka useammankin kerran.

Muita todella hyviä retkikohteita on vaikka kuinka paljon ja niistä päätetään sitten matkan aikana sen mukaan, mitä porukka haluaa.

Matkan hinta saatiin nipistettyä minusta kyllä vähintäänkin kohtuulliseksi tuon mittaiseksi matkaksi.
Lennot yhdellä välilaskulla Air Francella Pariisin kautta.
Esitteessä hinnat sekä kalastajille, että sellaisille, jotka eivät osallistu kalastukseen.

Tuota paikkaa uskallan vilpittömästi kyllä suositella erittäin lämpimästi. Olin itsekin ihan myyty, kun tuolla kävin ja olen lähdössä tuonne nyt uudestaan.

    
    esikatselukuvat yllä, linkistä Liite aukeavat alkuperäiset

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Kalaan Mek... Tenolax  - 15/8/2018 19:50:26, ikä 2074pv, luettu 3822

  274635616