Keskustelut

Veneet, välineet, varusteet - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Rasvaa vai ei rasvaa?
Kirjoittaja : Vee-Pee Päivämäärä : 24/11/2025 13:42:56 Lukukerrat : 5212
Sähköpostiosoite : velipekka.multanen#gmail.com   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

...sehän on niin, että siellä on minimaalisen vähän rasvaa joka toki riittää, laakeri on olevinaan kompaktilaakeri joka on eristetty kosteydelta, mutta käyytännössä kosteudelle arka koska pyörät on monasti napoja myöten vedessä...
Ja jotta sinne menisi mahdollisimman vähän vettä niin pesät ja kupit niin täyteen rmitä tahaansa rasvaa kuin vain sisälle sopii...
Tällä toiminipteellä edes pikkusen suojataan laakereita vedeltä...

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Rasvaa vai... lamisil  - 20/11/2025 16:19:47, ikä 217pv, luettu 6284
 [Vt] Rasva... 1jorke - 21/11/2025 10:20:11, ikä 216pv, luettu 5313
 [Vt] Rasva... Räiskis  - 22/11/2025 20:27:10, ikä 215pv, luettu 5282
 [Vt] Rasva... Vee-Pee  - 24/11/2025 13:42:56, ikä 213pv, luettu 5212
 [Vt] Rasva... Räiskis  - 27/11/2025 22:06:42, ikä 210pv, luettu 5143

  286353249