Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : Miksi rosterista?
Kirjoittaja : xbusterl Päivämäärä : 6/2/2010 16:46:11 Lukukerrat : 29878
Sähköpostiosoite : hondaxx#netti.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Terve,, Miksi tuo targa pitää tehdä rosterista? Onko alumiinin vääntäminen jotenkin vaikeampaa? vai kalliimpaa? Aattelin jos saisi targan teetettyä samasta materiaalista mitä on Busterin kaiteet, ja tuulilasinkehykset. Onnistuisiko keltään? Vapaputketkin pitäisi kai sitten olla alumiinista,,

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5986pv, luettu 29878
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5986pv, luettu 20252
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5986pv, luettu 20109
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5986pv, luettu 19717
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5986pv, luettu 19703
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5986pv, luettu 19606
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5986pv, luettu 19653
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5985pv, luettu 20610
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5985pv, luettu 20498
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5985pv, luettu 20375
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5311pv, luettu 16982

  023207943