Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Säipät...

Takaisin keskustelualueille
1.   Säipät...    mönkijä - 3/6/2012 21:57:13
Millaset kepit kannattas hommata säippäuisteluun? Pituus haarukka 3-7 m. Motonetissä katselin noita JiiCeen Pike Rodeja ja meinasin lukua ottaa ku näin hinnan..:)
2.   [Vt] Säipät...    kalagalle - 3/6/2012 23:39:47
Ne on kyllä pirun hyvät kepit! N. 3m pitusena ja hinta-laatu suhteeltaan parhaat on mun mielestä fladenin power sttickit, löytyy 3,3m ja 3,6m. Onhan noita moneen lähtöön. Itelle ostin honkkarista 5,5m teleskoopit, en muista merkkiä, mut paljon paremmat kun siver maten edelliset.. Ne on vähä semmoset ja tämmöset, mut jollain piti sillon päästä alkuun. Neloset on häijään kepit. Ihan ok, mut sais olla vähä jäykemmät.. Kyllä noissakin jonkun verran valinnan varaa ja et tarviiko telet vai moniosaset.
3.   [Vt] Säipät...    mönkijä - 4/6/2012 6:46:43
Varmasti olisi, on vaan tämä homma ihan kokeiluasteella lähdössä käyntiin niin halvemmatkin välttäs. Mistähän noita fladeneita saa? Näkyyhän tuolla kaupoissa olevan tarjontaa monestakin merkistä kun vähä selailee, onko noissa halvemmissa sit joku perusongelma mikä seuraa hinnan mukana, painaa ku synti tai liian retkulat!? Teleskooppi tuntus paremmalta ainaki kuljetusta ajatellen, mut onko noissa sit mitään merkittävää eroa itse kalastukseen kumpaan päätyy!?
4.   [Vt] Säipät...    gti - 4/6/2012 12:20:37
Kalastus käyttöön niitä fladeneita ei kannata hankkia,mutta jos johonkin muuhun niin sitten kyllä. Osta vaan Jiiceet heti suoraan,voi sittenkin tulla halvemmaksi.
5.   [Vt] Säipät...    kalagalle - 4/6/2012 16:23:24
:) Makuja on monia ja jiiceet varmasti onkin pirun hyvät, voi ollakin jopa parhaat, mutta kaikista ei kokemusta. En epäile. Monet halvat liian lerput ja painoo aikalailla. Ihmetytti kyllä mikäs niistä fledeneista tekee niin huonot? Mun makuun pirun hyvät! Kannattaa käydä eripaikoissa heilutteleen ja kokeilee mitä sitten omat hommat vaatii.. Jos haluaa kevyemmät setit ei välttämättä kannata laittaa kelaks isoo työjuhtaa. Pienemmälläkin pärjää tossa hommassa.