Tuli varas ja auttoi eroon pakillisesta vaappuja, lusikoita ja lippoja, sekä pakillisesta jigejä. Noo, meni muutakin (Garmin GPS II navigaattori + sekalaista) ja vähän särkyi venekin. Nyt suuri osa vaapuista pitää panna uusiksi, ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia mitä merkkejä/malleja/värejä kannattaisi kuhalle hankkia, jos joku raskii tietonsa jakaa. On meinaan tullut noita uusia merkkejä/malleja ja värejä tiheään tahtiin. Itsellä luotto-uistimia Rapala original ja husky, joita olen jo hommaillut. Merellä vedän kuhaa, muuten oikeastaan täysin jigailua. En ole suuria salaisuuksia vailla mutta jos jotain ideoita... Kiitos jo etukäteen.
Paskempi tuuri... toivottavasti varas vetelee vaan huonoilla vaihtoendoilla ja ei saa mitään tai jos saa niin olkoon lapamato riesana...
Mutta soittele tai meilaa, miulla on tulossa jonkinmoinen määrä huruksia ja jurmuja poistoon ihan lähiaikoina. Ja pikkusen paikkatietoa niin saadaan täsmäjuttuja kyseltyä.
050-5946454 matsomix@saunalahti.fi
jep jep. itsellä kanssa melkein tasan vuosi sitten hävis kaikki kuvat vaihtorasioineen pakista. lähes kaikki käsin veistettyjä omatekoisia. oli vähän vaikea korvata niitä millään... mutta mitä kuhan vetoon tulee niin rapalan tail dancerit ja jesset on peruskamaa. toi siek-m on kanssa pätevän oloinen ja halpa joskin ehkä vähän pieni. väreistä merelle ei mitään hajua.
Nyt on tilaus tehty ja tulossa on Rapalan originaaleja ja huskyjä, Karikkoja, Jessejä, Bombereita ja Nils Mastereita. Noista nuo Karikot ja Jesset on uusia tuttavuuksia, ollut vaan laiska (ja pihi) etsimään ja kokeilemaan. Noilla taas alkuun.
Kiitos vastanneille.
Hk-varman kalkkarot, Merimetsot,Reef Runner ( ripstick) malli..... Bomber 15A.
Siinä miun ottipelejä :D
T:StS
Ps. Hyväpuoli on että itse käytän ja olen saanut noilla Hk:lla ja Merimetsoilla myös järvilohta/taimenta