Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Lohikas vaaput SM-kisaveteen

Takaisin keskustelualueille
1.   Lohikas vaaput SM-kisaveteen    Lohikasvaaput - 17/7/2012 13:19:27
Pakettitarjous Kyrösjärveen sopivista väreistä. Valitse yht. 5 kpl:tta Kuore 125mm tai UUTUUS Lohikas Muikku 100mm väreistä hintaan 55€ (sis. postit ja alv:n, 1-4 uistinta 12€/kpl+postit) UUTUUS Muikku sopii mainiosti tuplauistinten peränpitäjäksi, epäsäännöllisellä uinnillaan koukuttaa ahvenet ja kuhat. Uintisyvyys n.1,5m, runko seipaa, koukut nro 4. Tilaukset s.postitse markku.loikas@gmail.com maksu tilille ja postitus vko:lla 30 kun suoritus näkyy. Kireitä siimoja Tv. M. Loikas 040 - 713 3439
2.   [Vt] Lohikas vaaput SM-kisaveteen    Linkkari - 17/7/2012 14:22:49
Tilasin ensimmäisen kerran ikinä Lohikkaita keväällä ja nyt kun paljon täällä palstalla tulee asioista risuja, niin annetaan ruusujakin. En ole noin hienoa työnjälkeä nähnyt missään vaapuissa ikinä. Toimitus tuli nopeasti ja oli justiinsa sitä mitä luvattiin. Kalaakin on tullut. Meinaan siirtyä näihin vaappuihin pelkästään kuhan kalastuksessa. Suosittelen Ps. en ole Loikaksen tuttu enkä kalakaveri :)
3.   [Vt] Lohikas vaaput SM-kisaveteen    Lohikasvaaput - 20/7/2012 8:39:32
Kiitos tilanneille, värit 6 ja 13 lopussa, muita vielä jokusia jäljellä. Tähän mennessä tilattuja postiin vielä tänään. Kireitä siimoja Tv. Markku
4.   [Vt] Lohikas vaaput SM-kisaveteen    Lohikasvaaput - 21/7/2012 18:53:54
Jep, Alellassa hyviä kisa-ym värejä saatavilla, esim. sinivioletti- hopeaverkotus-fl.keltanen väriin puri tänään mukavasti kuhat. Jokunen paketti vielä saadaan kasaan noista väreistä. Todennäköisesti olen myös kaupoilla SM-lauantai aamuna kisakeskuksessa. Terveisin Markku
5.   [Vt] Lohikas vaaput SM-kisaveteen    hirvimies - 20/7/2012 22:02:05
Minä oon tilannu tuolta nuita vaappuja ja en todellakaan ole pettynyt vaappuihin. http://www.alella.fi/product/list/104/lohikas-vaaput