Aloitetaan ihan uusi juttu. Hara, Kabe ja Veltsa sai tänään Sandgrundetin edustlta reisun ensimmäisen kalan. Koko oli ihan sopivan kokoinen 14,8 kg ja otti takilasta 9 metriä Salsan sinivihreäpinkki cromi huppu ja Salsan Ahvenanmaa Special levy. Syöttinä 10 senrin salakka.
Arkki
Itse vetelen aina tuossa 9 metrissä toista takilaa ja siihen on tarttunut ihan kivasti kalaa. Joka kerta on ollut kelta/vihreä tai sitruunan värinen syötike, Tiuran pelti tai houkkarin jatkeena kuminen mustekala.
Mäntän Miehillä natsaa,tänään 17.1kg ja aloituspäivä tosin tän veneen kippari asuu Ruotsissa,mutta Mäntästä kotoisin.Isot onnittelut Paplolle ja Harrille.Samassa kämpässä asutaan!!!!Veto jatkuu jos vaikka meillekkin ?
Katsellaan illalla,(yöllä)ollaan meinaan vielä vesillä.Mulla ei kuvia ko,kalasta kun olin silloin merellä koko päivän.Kavereilla on fotot.Keli aivan mahtava,vedetään tänään tosi myöhään.
Eilinen tane paino 4kg.
Tänään Mäntän miehille n.10plus ja 13plus ja Hirvise
n Hannulle 17plus.(tarkemmat painot tulossa) Sainion ryhmälle vesi ei tahdo riittää näi
ssä lutakoissa!!!!
Meidän Lohimagneetti toimii,meidän venekunnalle äsken 11-12kg;n Lohi.
Itse lähdössä merelle ilman uistimia=laivalla kotiin,olis ollu hienoa olla mukana.
Onnea Harri ja Kari.