Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Hydrauliohjauksen liitinongelma

Takaisin keskustelualueille
1.   Hydrauliohjauksen liitinongelma    Zoodi - 1/7/2018 1:14:26
Minulla Baystar hydrauliohjaus. Tilasin myös maahantuojalta Teleflexin hydrauliletkut liittimineen. Nyt tuli kuitenkin ongelma. Raymarinen hydraulipumpussa SPX10 onkin kartiomainen kierre kun taas letkuissa on suora kierre. Löytyykö mistään sovitevälikappaletta suora/kartiokirre? Onko joku muu törmännyt samaan ongelmaan? Jos on, kuinka ratkaisit? Avusta kiitollinen.
2.   [Vt] Hydrauliohjauksen liitinongelm...    Zoodi - 1/7/2018 10:27:07
Niin siis pumppu on Reiskan Type 1.
3.   [Vt] Hydrauliohjauksen liitinongelm...    Trp - 1/7/2018 10:48:42
Liittimet on ainakin minulla bsp putkikierre ,englantilainen ja raymarinen pilotin npn amerikkalainen putkikierre. Ero yksi kierre tuuman matkalla. Siksi ne ei käy. Sinällään kartio on lähtönippa ,kierreliimaa väliin ja kiinni. Baystarin sylinterillä oleva o- rengas tiivisteinen on minulle tuntematon. Liitin pilotin rattipumpun alle t liittimillä . Noita npn liittimiä ei ollut saatavilla, niin panin tuplana usitit ja hydr.liima väliin. Käänsin kylmästi kiinni. Painettahan ei hydr ohjauksessa ole , ellei pilotin pumppu pääse pumppaamaan konetta täysin reunaa vasten. Us parts kait välittää noita npn nippoja. Reiskan pumpussa on normi bsp englantilainen putkikierre ,joka hydrauliikka liikkeessä . Ne mukana tulevat nipat muuttaa amerikkalaiseksi npn kierteeksi, joten ne jätetään pois ja putkikierre lähtönipat tilalle.
4.   [Vt] Hydrauliohjauksen liitinongelm...    Trp - 1/7/2018 10:54:54
Eli ota letku mukaan ja käy jossain hydrauliikka liikkeessä , käske selvittää kierre. Pyydä 3/8 lähtönippa ja käytä pumpussa. Tulee usit renkaalla päätytiivistys . Siitä se selviää, varsinkin jos tuo npn ei ole noissa letkuissa.!
5.   [Vt] Hydrauliohjauksen liitinongelm...    Zoodi - 1/7/2018 15:51:15
Kiitos. Homma hoidossa.