Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Raymarine ev-100

Takaisin keskustelualueille
1.   Raymarine ev-100    kyyy - 15/7/2018 23:13:28
Raymarine ev-100 pilotti 'vika'. p70r näytössä lukee käynnistäessä ei pilottia-käynnistys ja sen jälkeen vika.Kompassissa ja keskusyksikössä palaa vihreävalo jatkuvana. Pilotti toimi vesillä aamulla hetken aikaa jonka jälkeen ei toimi. Laitteet olleet parivuotta varastossa käyttämättömänä. Pilottia ei ole verkotettu mihinkään, keskusyksikön liittimet tarkastettu. Onko ehdotuksia mistä etsiä vikaa???
2.   [Vt] Raymarine ev-100    Vee-Pee - 16/7/2018 4:54:19
Minulla 'vittuili' eräänä sateisena iltana pilotti ihan erräämmän kerran... On Reiskan Smartpilot X5 . . . Syyksi paljastu pelkästään auennut kurssitietokoneen kansi... Sellainen listanpätkä sen riviliittimem päällä kurssitietokoneen alareunassa.. . Olisiko saanut hinpun kosteutta... Jos minulla uusii niin hankin josta jotain Eletroniikka Clanweria ja suihkautan sitä vielä niihin liittimiin... Ne on sellaisi spray pulloja ja kun suihuttaa pinnalle niin on kostea, mutta haihtuu kuivassa ilmassa nopeasti pois... V-P M
3.   [Vt] Raymarine ev-100    Yamarin79 - 22/7/2018 12:07:49
Onko vika selvinnyt?Minulla ilmeni nyt sama ongelma.Acussa palaa kyllä vihreä valo mutta kompassi vilkuttaa punaista.Ja pilotin näytössä lukee että ei pilottia.
4.   [Vt] Raymarine ev-100    Yamarin79 - 28/7/2018 12:45:30
Minullakin Raymarinella testattiin kaikki laitteet ja vikaa niistä ei löytynyt.Epäiltiin vikaa seatalk-kaapeleissa mutta nyt löytyikin vika siitä 5-paikkaisesta verkkoliittimestä.Uusi verkkoliitin ja taas pilotti pelaa.
5.   [Vt] Raymarine ev-100    Kyyy - 22/7/2018 14:16:00
Ei ole vielä selvinny. Otin komponentit irti ja laitoin raymarinelle menemään ei ole vielä kuulunut mitään.
6.   [Vt] Raymarine ev-100    kyyy - 25/7/2018 11:03:31
raymarinelta soittivat. Eivät ole saaneet päivitettyä kompassia joten kompassi mahdollisesti viallinen. jos jollain pyörii ylimääräistä nurkissa saa tarjota!