Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

lowrance Elite-7 shirp Ongelmia

Takaisin keskustelualueille
1.   lowrance Elite-7 shirp Ongelmia    1jorke - 20/7/2018 10:31:16
Noin kolme vuotta vanhassa laitteessa on ilmennyt pari vikaa. Jälki hukkuu, kun illalla palaa lähtösatamaan niin aamulla piirrettyä jälkeä ei olekaan. Jälki hukkuu päivän aikana. Kaikuluotain pysähtyy muutamaksi minuutiksi paikalleen ja jatkaa taas. Laitetta ei sammuteta päivän aikana.
2.   [Vt] lowrance Elite-7 shirp Ongelmi...    Vee-Pee - 20/7/2018 10:42:53
Tuo jälkihomma on mielestäni täysin selvä... Setekee kuitenkin jälkeä vaikka vene ei kiiku ja 'muisti' tulee täyteen Raymariinissa saa enemmäm jälkeä kun asetuksista määrittelee jäljen päivitys väliksi esim 30 s. Tällöin esim. matka-ajossa jäljestä tulee herkäsi kulmikas eli ns. mutkat suorina... Luotainpuolella on ko. merkissä runsaasti ongelmia... Näin on ollut ennen ja nyt... V-P M
3.   [Vt] lowrance Elite-7 shirp Ongelmi...    Jannu - 20/7/2018 14:03:57
Mulla oli joskus ainakin lowrancen plotteri josta olin saanu jotenkin räplättyä päälle toiminnon joka pyyhki jälkeä pois tietyn matkan jälkeen. Toi kuulostais samalta. Löytyy ehkä apu kun räpeltää tarpeeks asetuksia.
4.   [Vt] lowrance Elite-7 shirp Ongelmi...    Jannu - 20/7/2018 14:05:43
Kaiku hommaan en osaa sanoa. Mulla tekee joskus samaa. Harvoin kyllä. Lähtee taas toimiin heti kun sammuttaa ja laittaa päälle uudestaan. Muuten jökittää paikallaan samaa kuvaa muutaman minuutin.
5.   [Vt] lowrance Elite-7 shirp Ongelmi...    1jorke - 20/7/2018 15:31:44
Kaksi vuotta pelasi ihan ok. Ogelmat alkoi tänäkesänä. Olisko yhteyttä kun kävin talvella päivittämässä laitteen opm Hyvinkää???
6.   [Vt] lowrance Elite-7 shirp Ongelmi...    Vee-Pee - 21/7/2018 17:26:32
Se on tuo Lowrancen luotainpuoli sellanen juttu, että mun ruokapöytäni alla jalkojaan pitävät (poika ja mä) ei osta tai asenna sitä merkkiä... V-P M