Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Abu Garcia Altum DLC Syncro

Takaisin keskustelualueille
1.   Abu Garcia Altum DLC Syncro    JJ - 21/7/2018 11:09:51
Kokemuksia otsikon mukaisesta kelasta kaipailen. Siimalaskuri vaikuttaa lupaavalta jos vain toimii käytännössä. Lisäksi kelaa saa vasenkätisenä joka olisi itselleni mieluinen...
2.   [Vt] Abu Garcia Altum DLC Syncro    JPM - 11/8/2018 1:46:48
Onko näitä keloja kellään käytössä/ollut käytössä? Olisi käyttökokemuksia kiva kuulla.
3.   [Vt] Abu Garcia Altum DLC Syncro    pvata - 12/8/2018 19:25:27
Ollut nyt jonkin aikaa käytössä kyseinen kela. Kela on hyvän tuntuinen ja itse olen tykännyt, mutta aika huonolaatuisia tuntuvat olevan. Omia keloja vaivaa abun perus ongelmat eli siiman vapautus jumittaa välillä ja pitää kampea pyöräyttää että pystyy aukaisemaan, räikkä ei aina mene päälle kun rattaat ei kohdallaan, ähän auttaa kun pikkasen esim peukalolla liikuttaa puolaa. lisäksi omissa vikana parissa kelassa että jarrun asetus muuttuu, eli kun asettaa tiettyyn kireyteen jarrin niin sitten onkin kelaamisen jälkeen itsestään kiristynyt. Lisäksi olen kuullut noissa olleen paljon näytön pimentymisiä. lyhyesti sanottuna kiina kuraa joka päästetty ilman kunnollista laadunvalvontaa markkinoille, mutta näinhän nykyään lähes kaikki valmistajat toimivat.
4.   [Vt] Abu Garcia Altum DLC Syncro    lusikka - 13/8/2018 16:43:50
Tämän kauden ollut pari testissä, eikä moitteen sijaa ole ainakaan vielä ollut. Hyvä jarru, mukava kampi ja sopivat välitykset, kuuluva räikkä, ja imee hiukan enemmän siimaa kun abun 7000 kelat. Pelitti ainakin merellä lohihommissa hyvin.
5.   [Vt] Abu Garcia Altum DLC Syncro    Val - 12/8/2018 20:23:03
Ostin kanssa kokeeksi pari kappaletta ABU GARCIA ALPHAMAR 20LC SYNCRO kelaa, jossa samat ominaisuudet paitsi siimalaskuri on mekaaninen. Yksi reissu heitetty ja kokemukset: jarru nykii, jarru löystyy itsestään. En osta näitä lisää.
6.   [Vt] Abu Garcia Altum DLC Syncro    Vee-Pee - 13/8/2018 18:08:00
Jos minä ostaisin Abua niin ne olisi seiskatonnisia hinnaltaan korkeeampia ja 10000i olisi se sen merkin lippulaiva... -noin niinku uistelukäytössä- Muissa tapauksissa Penn . . . V-P M