Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

keulamoottori kokemuksia?

Takaisin keskustelualueille
1.   keulamoottori kokemuksia?    mtq - 8/9/2018 20:33:10
Tarkoituksena hankkia pieneen(3,9m) alumiini veneeseen keula moottoria taivasankkuri ominaisuudella, olisiko kellään antaa käyttö kokemuksia/suosituksia mallista ja koosta?
2.   [Vt] keulamoottori kokemuksia?    fox22 - 8/9/2018 20:59:12
minulla on Mini Busterissa keulilla Motorguide xi-5 12v eli 55paunan työntövoimalla. hiljainen ja luotettava kone ollut, ei ole kahteen vuoteen tullut mitään ongelmia. 75ah Optima akulla pystyy uistelemaan 3-3,5km/h vauhtia +5tuntia, ei ole koskaan virta loppunut vielä, pisimmillään uistelua noin 7tuntia. kuitenkaan kovaan vastatuuleen, tai ennemmin kovaan vasta-aallokkoon ei pelkkä keulakone riitä pitämään tasaista vauhtia. gps toiminnot(taivasankkuri, kurssi, nopeus,linkitys lowrance plotterin kanssa) toimii vallan helposti ja varmasti. ainahan keulakone voisi olle kevyempi, hiljaisempi, halvempi, pienempi, tehokkaampi, jne. mutta olen ollut varsin tyytyväinen, tokikin ei ole kokemusta muista koneista :)
3.   [Vt] keulamoottori kokemuksia?    mtq - 9/9/2018 8:48:11
Tuota mallia näyttäisi saavan jo 999€ eli ihan kohtuu hintainen ainakin noihin hienompiin verrattaen..minkälainen plotteri sinulla on kytkettynä moottoriin? (Hook ei taida jutella noitten kanssa)..
4.   [Vt] keulamoottori kokemuksia?    fox22 - 9/9/2018 17:45:26
minulla on Elite ti7 mihin on liitetty. ja moottori on Pinpoint mallia, eli siihen saa kaukosäätimen mukaan. minusta pitää olla pinpoint malli mikäli aikoo liittää plotteriin ja käyttää gps-toimintoja. kuka tietää paremmin , voi korjata.
5.   [Vt] keulamoottori kokemuksia?    mtq - 9/9/2018 21:14:22
Ok, kiitos neuvoista, vaikuttaa potenttiaaliselta vaihtoehdolta. Olisko kellään muista merkeistä kertoa kokemuksia?