Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Jäitä Inarin Veskoniemestä?

Takaisin keskustelualueille
1.   Jäitä Inarin Veskoniemestä?    JuhaP - 24/6/2019 20:01:14
Muutaman vuoden tauon jälkeen suunta käy Inarille parin viikon päästä. On kuultu huhuja että Veskoniemen satamasta olisi mahdollisuus myös turistin saada jäitä lunastettua. Oisko kellään tuosta tarkempaa tietoa antaa että onko näin ja jos niin mitenkä homma toimii? Ja tietysti lähiaikojen kalatapahtumat olisi myös kiinnostavaa kuultavaa... JuhaP
2.   [Vt] Jäitä Inarin Veskoniemestä?    AC65 - 24/6/2019 21:29:38
Puhelimella 5 eur/avaus tai 60 eur vuosiavain kunnantalolta. t. Rauno
3.   [Vt] Jäitä Inarin Veskoniemestä?    metsämies - 29/6/2019 21:51:30
Hyvä tietää tuo; jäitä saa jos on tarves. Huhut kertovat että kala on hukassa Inarista. Tietääkö Rauno tai joku muu miten asian laita oikeasti on? Itse en ole kahteen vuoteen Inarilla käynyt, mutta nyt elokuun alkupuoliskolla on meininki tulla. Kymmenen ja kahdenkymmenen vuoden takaisiin aikoihin on turha kuvitella palaavansa, mutta pääseepähän muutamaksi päiväksi muistelemaan menneitä?
4.   [Vt] Jäitä Inarin Veskoniemestä?    JuhaP - 24/6/2019 23:54:44
Kiitos nopeasta vastauksesta! Ymmärrykseni varmistamiseksi vielä että: - puhelimella siis oletettavasti soitetaan johonkin (numero satamarakennuksen seinässä vaiko mistä? ) - puheluun vastaaja avaa sähkölukon tms.? Vai onko automaattinen palvelunumero tai sen sellainen? - maksuko menee siis puhelinlaskuun vai miten tuo hoituu? Hieno juttu kaikenkaikkiaan että tuollainen mahdollisuus on järjestetty, ja hintakin on mielestäni varsin kohtuullinen! Juha
5.   [Vt] Jäitä Inarin Veskoniemestä?    AC65 - 25/6/2019 21:09:09
En ole itse käyttänyt puhelinavausta, mutta olen lauantaina menossa Veskoniemeen, päivitän tilanteen tänne niin tulee annettua oikeata tietoa. Rauno
6.   [Vt] Jäitä Inarin Veskoniemestä?    JuhaP - 25/6/2019 21:17:23
Suurkiitokset jos niin viitsit tehdä! Juha
7.   [Vt] Jäitä Inarin Veskoniemestä?    AC65 - 29/6/2019 18:33:27
Jääsäilön ovessa on ohjeet: Soittamalla ko. 0600 alkuiseen numeroon summeri soi ja oven voi aukaista. Hinta 5,01 eur + mpm, veloitetaan matkapuhelinlaskulla. Valokuvan olisin liittänyt mutten osannut. Terv. Rauno
8.   [Vt] Jäitä Inarin Veskoniemestä?    JuhaP - 1/7/2019 22:17:58
ISO Kiitos! Juha