Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Tasuripäiviä ja morripäiviä

Takaisin keskustelualueille
1.   Tasuripäiviä ja morripäiviä    Kokkonen - 16/2/2020 5:51:19
Luulo ei ole tiedon väärtti. Kun eilen aamulla ilmanpaine lähti laskuun,olin varma,että nyt on tasuri päivä. Alkoi hyvin.Heti 2 paistikasta tasurilla ja ajattelin että oikeassa olin. Virinnyt tuuli pyyhki vähäisen lumen pois jään päältä ja valon määrä lisääntyi jään alla. Otti meni pirun varovaiseksi. Hymyni hyytyi kun eipä enää tasuri kelvannutkaan. Kaverini ovat taidokkaita myös morri onginnassa ja saivat kohtuullisesti paistikkaita rassattua pitkin päivää. Olisi jäänyt tänään meidän perheen ahvenpaisti pieneksi ellei kaverini olisi lappanut osan morri paistikkaistaan jäältä lähtiessä minun pussiin-:). Timppa
2.   [Vt] Tasuripäiviä ja morripäiviä    Räiskis - 16/2/2020 13:24:12
Kuulunut täälläkin vaikeeta olleen tasurilla, monet sontiaisia alkaneet kuskata mukana ssadakseen jotain kotiin. Onko vesi niin kylmää että ahven ei juuri energiaa käytä ja juroo jossain? Eilen oli tarkoitus pilkkikausi aloitta mutta lähtemättä jäi, perjantaina raskas reisupäivä, myöhään kotona. Ei kovasti jaksa innostua tyhjän pyyntiin. Pihalla sentään tuli oltua, liisinkikoiraa juoksuttamassa mettässä. Kun nää sateet ja lämpöset viikon taas täällä jäitä hautoo voi olla vielä vaikeempi lähteä?