Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

(uistelu)vene

Takaisin keskustelualueille
1.   (uistelu)vene    Penalti - 11/6/2020 10:00:06
Olen kiinnostunut hankkimaan Scout 242 tai 262 Abaco veneen. Veneessä oltava ehdottomasti kova T-top katto (pelkkä kangaskatto ei riitä). Myös Beneteau Barracuda 8 tai 9 kiinnostaa. Jos tämmöisiä paketteja itsellä myynnissä tai tiedät jossain olevan, niin saa olla yhteydessä. Jarkke Penttilä o4o-5157o92
2.   [Vt] (uistelu)vene    humppa64 - 11/6/2020 10:47:57
Nettivene.comissa 1 kpl 242 Abaco myynnissä, kovan katon joutuu väkertämään itse. Ei kai tuokaan Nasalta piirrustuksia tarvitse.
3.   [Vt] (uistelu)vene    Penalti - 11/6/2020 12:53:49
Olin yhteydessä jo tästä ja koeajo sovittu. Nostin tämän kattoasian esille ja sain myyjältä yhteystiedot yritykseen joka veneitä tuunaa. Alustava kustannusarvio oli katon ja vapaputkien kanssa noin 10 000€. Arvion pohjana oli netin kuvat Scout 242 veneestä tehdasasenteisen katon kanssa. Aika paljon näissä on putkea väännetty ja menee tuulilasin ja rungon läpi. Mitään Bilteman valmispakettia en tule veneeseen asentamaan. En näe järkeväksi maksaa ko. summaa (20% venee myyntihinnasta) vaan odottelen mielummin sitä katollista mallia tulevan myyntiin. Toki jos jollain on parempaa tietoa mistä näitä tukevia kattoja saa järkevämpään hintaan, niin kuulen näistä myös mielelläni.
4.   [Vt] (uistelu)vene    humppa64 - 11/6/2020 14:35:11
Kieltämättä kova kustannusarvio. Eipä Biltemalta tuohon apuja löydy, mutta kysy Korjaushitsaus Koskinen o5o-3647808, referenssilistaa löytyy firman nettisivuilta. Aina hyvin työllistetty, mutta eihän ole vielä aihiotakaan.
5.   [Vt] (uistelu)vene    Räiskis - 11/6/2020 17:45:34
Koskiselle pisteitä meikäläiseltä, työjälki hienoa, kestää varmasti katsella. Hintakin ollut kohdallaan. Tekemistä sillä varmasti riittää, pari tuttua paattia on käyny siellä, toiseen just T-toppi tehtiin. Putken vääntäjän/hitsaajan lisäksi tarviit varsinaisen katon, mistä sen tekijöitä löytyy? Toi 10k😃 hinta ehkä nopeasti vetästy, saattaa olla tinkivaraa runsaasti? Ei varmasti kovin nopealla aikataululla saa halvalla.
6.   [Vt] (uistelu)vene    humppa64 - 12/6/2020 7:28:23
Näyttää Koskinen ainakin pariin Silveriin varsinaisen T-top katon tehneen.
7.   [Vt] (uistelu)vene    Lassi - 12/6/2020 19:52:09
Näitä ”kovakatto” 242 ei oo yhtään Suomessa. Myin sen ainoan Tanskaan. Alkuperäinen katto maksoi muistaakseni 12.800 €. 262 löytyy 4 kpl Suomesta ja yksi Ruotsista. Näissä on katto vakiona. Lassi
8.   [Vt] (uistelu)vene    Penalti - 13/6/2020 9:07:53
Törmäsinkin sinun vanhaan veneen myynti-ilmoitukseen. Ehdin jo innosttua mutta taisi tosiaan olla muutaman vuoden vanha. Mistä tiedät näin tarkkaa ko. veneiden lukumäärän suomessa? Olen itse myös seurannut venetarjontaa Ruotsissa. Jostain syystä hintataso näyttää olevan minun mielestä selkeästi suomea edullisempi käytetyissä veneissä. Millainen tuo 242 vene muuten oli kalastus ja retkikäytössä? Miksi luovuit tuosta?
9.   [Vt] (uistelu)vene    Lassi - 13/6/2020 9:42:05
Laitoin sulle mailia. Lassi