Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Ugly Stick vapojen pinnasta irtoava lakka

Takaisin keskustelualueille
1.   Ugly Stick vapojen pinnasta irtoava lakka    xanny - 25/10/2020 20:15:11
80-luvulla ostetut vavat: alkaa lakat irtoilemaan. Talven aikana kunnostan, mutta mikä on oikea lakka? Onko jollakulla kokemuksia? Olen harkinnut kiitävää uretaani HELO lakkaa.
2.   [Vt] Ugly Stick vapojen pinnasta ir...    Vee-Pee - 25/10/2020 21:28:41
Uretaani, polyuretaani, venelakka, millä nimellä se nyt onkin... Se lienee ihan hyvä valinta... Ittellä on kanssa noita saman ikäluokan 'sinppisia' . . . Niissä on hyvä fiilis ja klassikkona laatuvapa parhaasta päästä... V-P M
3.   [Vt] Ugly Stick vapojen pinnasta ir...    golfer - 28/10/2020 15:01:29
En laittaisi itse puulakkaa, vaan ehkä jotain epoksihartsia. Paikkasin joskus fillarin hiilikuituvanteen kiveniskemän sellaisella kuidutuksineen ja pinta jäi lakkamaiseksi. Ohjeet ja tarvittavat aineet saat Kevytrakenteet kaupasta www.kevra.fi Sieltä olen saanut hyvää palvelua pikku askareisiini.
4.   [Vt] Ugly Stick vapojen pinnasta ir...    tkorkka - 28/10/2020 15:06:30
Miten olisi ihan oikea vapalakka? https://mistpool.com/fi/tuote/2156/threadmaster-one.html
5.   [Vt] Ugly Stick vapojen pinnasta ir...    antsu - 26/10/2020 17:11:50
Muovin maalauksessa tarvitaan omat aineet.
6.   [Vt] Ugly Stick vapojen pinnasta ir...    jokke - 28/10/2020 7:31:14
Aihe on kiinnostava ja vähän sama juttu mulla. Vapojen pintoja pitäisi vähän ehostaa. Mitä aineita Antsu tarkoitit? jokke
7.   [Vt] Ugly Stick vapojen pinnasta ir...    antsu - 28/10/2020 9:13:04
En pysty antamaan mitään täsmällisiä ohjeita enkä tuotemerkkejä, mutta auton puskurin maalauksessa olen kayttänyt muovipinnan pohjustusainetta, joka on joustavaa eikä irtoa lämpötilojen vaihdellessa muovin pinnasta. Maali tarttuu hyvin kyseiseen pohjustusaineeseen. Kannattaa kysyä ammattitaitoiselta maalikauppiaalta miten nuo yllämainitut lakkalaadut käyttäytyvät muovin päällä.
8.   [Vt] Ugly Stick vapojen pinnasta ir...    Räiskis - 28/10/2020 18:26:00
Itelläkin noita sinappeja, kestäviä on olleet, yhtään ei menny rikki, kuskattu autossa veneelle ja takas, vaparenkaatkin kaikki ehjiä, alkuperäisiä. Lakkaus mulla kestänyt, joskus merelläkin lohta vedetty leuasta, siinä jonkun verran veteliä mutta silloin ei paremmista tietänyt. Täytyy lakkaa tilata, korjattavaa joskus noissa litkavavoissa, (Patriot) vaparenkaita joutuu vaihtaan.