Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Houkutuslevyjen teipit

Takaisin keskustelualueille
1.   Houkutuslevyjen teipit    Penalti - 22/1/2021 7:39:40
Onko kenelläkään tietoa mistä voisi hankkia houkutuslevyjä varten erilaisia kromi teippejä? Itsellä on varastoon jäänyt iso läjä levyjä, josta teippaukset ovat irronneet/vahingoittuneet mutta muuten houkutin täysin kunnossa. Tästä heräsi ajatus, että jos näin talven pimeinä hetkinä lähtisi noita levyjä herättämään henkiin uusilla teippauksilla. Olisi tietysti kiva, jos tämä tarra materiaali olisi isommassa koossa esim. A4 arkissa, josta voisi leikata sopivia paloja mutta varmasti perinteisellä teippirulla mallillakin pärjää.
2.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    misasarp - 22/1/2021 8:34:44
Kysy Samfishingiltä Kuopiosta. Sieltä olen itse aikanaan ostanut teippejä vetopeltien teippaamiseen.
3.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    jaro - 22/1/2021 14:55:53
Tätä samaa kysyin suoraan valmistajalta, koska on tullut hankittua vääriä värejä, mutta syvä hiljaisuus on vallinnut, eikä vastausta ole tullut. Erääseen lohipeltiin saa muotoon leikattua teippisarjaa, joka on hieno asia. Itse olen askarrellut vaapputarvikkeen teipeistä uusia. Tällä palstalla oli aikoinaan myynnissä leveitä paloja, mutta ne on jo käytetty, jaro.
4.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    jaro - 22/1/2021 14:56:15
Tätä samaa kysyin suoraan valmistajalta, koska on tullut hankittua vääriä värejä, mutta syvä hiljaisuus on vallinnut, eikä vastausta ole tullut. Erääseen lohipeltiin saa muotoon leikattua teippisarjaa, joka on hieno asia. Itse olen askarrellut vaapputarvikkeen teipeistä uusia. Tällä palstalla oli aikoinaan myynnissä leveitä paloja, mutta ne on jo käytetty, jaro.
5.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    Harri Kaijomaa - 22/1/2021 22:52:23
Tsadissa löydät erilaisia ja erivärisiä teippejä jotka kestävät maalejakin ainakin Hobby Pointista Kampista. Itse olen ostanut kuvassa olevaa teippiä Hollolasta Charlotta liikkeestä,siellä myös hyvä valikoima värillisiä sekä metallivärejä,hopea,kulta,kupari nyt ainakin. Noitten kromilevyjen maalauksessa ei ole mitään ihmeellistä mutta lakkaus sitten onkin kinkkisempää ettei kupli lakka,Oki ollut ainakin haastellinen tehtävä. Itse olen leikannut ja maalannut teipit etukäteen ja sitten reissussa vaihtanut vaikka tarvittavan värin. Harri
6.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    mallu48 - 22/1/2021 8:57:03
www.spelektroniikka.fi tuolta ja on hyvä laatuisi ja toimitus pelaa
7.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    Räiskis - 22/1/2021 18:00:46
Maalaamalla kans saa aika hienoja, tietty kädestä kiinni? Tilasin vuos sitten nimenomaan teippaamattomia levyjä, kultakromi, läppärivihreää, ym. Niistä maalari taikoi tosi hienoja ja sellaisia levyjä joita ei saa kaupasta. Ja lohet tykkäs!
8.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    Penalti - 22/1/2021 18:53:44
Tuo houkutuslevyjen maalaaminen onkin erittäin mielenkiintoinen ajatus. Kromi maaleja varmaan löytyy jos jonkinlaisia ja jos ei hyllystä niin voi sävyttää. Onko joku kokeillut miten pysyy muovissa kiinni. Onko ihan motonet kamaa hyllystä vai onko jotain speksejä joka tulee huomioida muovi/meri olosuhteisiin??
9.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    Räiskis - 22/1/2021 21:16:01
Luulisin että noi levyt kannattaa tilata kromeina ja niihin sitten maalit päälle? Meidän omat onnistui kyllä tosi hyvin. Eikä ollu eka kerta kun maalautettiin, reseptit pitää keksiä, siinä raavitaan kynnet verille, puisesta päästä.
10.   [Vt] Houkutuslevyjen teipit    Räiskis - 23/1/2021 18:42:59
Hyvin on pelannet ja kalojakin antaneet. Joskus sulta King fishereitä ostin.