Moro.Olisko kenelläkään kokemusta/aatosta mikä jammua vaivaa,kyseessä 2004 kaasari f50.Tyhjäkäynnillä käy kolmella pytyllä,kierrokset nostaa yli 2000 niin toimii hyvin,sitten pudottaa 1000 kierrokset niin pelaa hetken tai vartin sitten laskee kiekat 700 ja rupee röpöttään.Alkukesästä ajettu jonkin verran ja uisteltukin viikon reissu ja hyvin pelasi,nyt seisoi 3 viikkoa ettei ajettu ollenkaan ja ongelma tuli,mietin onko bensansaantiongelma mut luulis ettei toimisi isoilla kierroksilla.Muuten kulkee normisti.Käsipumppu letkussa ollut nyt melko tyhjä kun kokeillut tyhjäkäynnillä,pumppaaminen ei vaikuta käyntiin.
Kaasarikoneelle tyypillinen tilanne eli kaasarit (4 kpl) eivät ole synkronissa ja joku pytty putoaa pois pelistä tyhjäkäynnillä. Täydellä teholla pelaa normaalisti.
Kaasuttimien synkronointi auttaa. Ammattitaitoinen huolto tekee tuon helposti kun heillä on pelit ja vehkeet eli olisi hyvä olla 4 alipainemittaria, yksi jokaiseen kaasuttimeen, muuten menee askarteluksi.
Lisäinfoa viasta voit saada kun kone käy tuossa mainitsemassasi 'röpötystilassa' ja irroitat vuorollaan yhden tulpanjohdon kerrallaan. Sillä selviää mikä pytty on pois pelistä kun tulpanjohdon irroitus ei vaikuta käyntiin. Sitten vaan selvittämään sen pytyn ongelma.