Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

TG 600 flying fish kokemuksia

Takaisin keskustelualueille
1.   TG 600 flying fish kokemuksia    Jaape70 - 1/9/2021 13:20:23
Millainen kyseinen vene olisi uistelukäytössä? Onko tiloiltaan riittävä 2-3 miehen käytössä? Takatila vaikuttaa kuvien perusteella isohkolta tuon kokoluokan veneeseen. Miten käyttäytyy aallokossa ajettaessa ja onko kovin äänekäs, kun ei ole kaksikuorinen kauttaaltaan. Onko 60hp kone riittävä?
2.   [Vt] TG 600 flying fish kokemuksia    Mustis - 2/9/2021 19:07:56
Tilat riittää, takatilaa hyvin.Patjat tappaa veden kohinat pohjasta. Ei resonanssiääniä. 60hp riittää ,pieni kulutus. Paino, helppo kuskailla normi autolla.Hyvät säilytystilat, iso ruuma. Turvallinen vesillä aallokossa,ei hauko vettä sisuksiin. Yksi parhaista tuohon kokoluokkaan.
3.   [Vt] TG 600 flying fish kokemuksia    Savantti - 6/9/2021 23:10:08
Ittellä on kyseinen vene ja voin kyllä suositella 2 ukkoa mahtuu todella hyvin ja kolmekin menee. takatila tosiaan on hyvän kokoinen ja keliä kestää mielestäni hyvin, itse olen ääni eristänyt hyttiä retkipatjalla niin voin sanoa jo hiljaiseksi. ohjaus tosiaan on vakiona vaijerilla mutta suosittelen vaihtamaan hydrauliin. itsellä on baystarin ohjaus, ev-100 autopilotti ja hyvin pelittää. 60hp riittää jos ei ihan hirveästi ole kuormaa,kun on 2 ukkoa ja viikon tavarat niin nousee vielä plaaniin kohtuu keveästi ja kulkee ihan sen mitä tarvii.
4.   [Vt] TG 600 flying fish kokemuksia    Jaape70 - 6/9/2021 9:56:35
Oliko tässä kiinteä polttoainesäiliö? Entä nuo ovien lukot, onko sitä luokkaa että uskaltaako säilyttää kalavehkeet veneessä..? Ilmeisesti hydrauliohjaus ei ole vakiovaruste..? Onkohan sisätila keskeltä mitä luokkaa. Joutuuko kuinka kyyryssä seisomaan keskilattialla?
5.   [Vt] TG 600 flying fish kokemuksia    antsu - 6/9/2021 16:29:25
Eivät lukot varkaita pidättele. Mulla lähti kalavehkeet Abloy-lukolla varustetun oven takaa. Aseellinen parivartio tarvitaan pitämään varkaat loitolla.
6.   [Vt] TG 600 flying fish kokemuksia    tulkkumuuri - 6/9/2021 22:39:26
Vähän menee sivuraiteelle mutta mä oon pari viimeistä venettä pitänyt ilman näkyviä lukkoja laiturissa. Ketjulla tosin laiturissa kiinni. Ei kiinnosta ketään mennä ronuamaan ku ovessa ja pohjalootissa oo lukkoa ollenkaan. Saman kokoluokan veneistä suositus Silverin WA Sharkille jos 'kovuus' ei ahista ja vähän budjettia löytyy..
7.   [Vt] TG 600 flying fish kokemuksia    Jaape70 - 7/9/2021 21:13:08
Mitenkäs se sisätilan korkeus keskellä , ei taida mahtua seisomaan? takatila on yksi tärkeimmistä kriteereistä kun noita koppiveneitä katsellut. Onko sulla trimmilevyt ja vaatiiko ne? Olishan toki isompia veneitä tarjolla, mutta sitten tulee jo budjetti vastaan ja menisi trailerit ja vetoautot myös vaihtoon.
8.   [Vt] TG 600 flying fish kokemuksia    Savantti - 8/9/2021 15:10:37
sisällä pystyy keskellä hyttiä seisomaan suorassa. trimmilevyjä mulla ei ole vaikka välillä niitä olen hieman kaipaillut mutta tähän asti on menty ilman ja on pärjätty näinkin. mielestäni yksi parhaista veneistä tähän kokoluokkaan kun kalastan paljon yksin ja kuljetan venettä mukana. kohtuu helppo saada trailalle yksin ja kulkee vielä kevyesti perässä.