Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Bechhold - houkutuslevyt

Takaisin keskustelualueille
1.   Bechhold - houkutuslevyt    Jarre - 23/1/2023 19:39:39
Onko kenelläkään heittää vinkkiä mistä nykyään saisi helpoiten hankittua Bechholdin levyjä? Erityisesti 8-tuumaisia tarvitsisi saada muutamia värejä. Ei tunnu ainakaan kovin helpolla löytyvän EU-alueelta mistään nettikaupasta. Suoraan valmistajalta tilaus varmasti onnistuisi mutta kovastihan siihen tulisi lisäkuluja rahdista ja tullauksesta/verosta.
2.   [Vt] Bechhold - houkutuslevyt    Penalti - 24/1/2023 10:27:32
Suosittelen kyllä tilaamaan suoraan valmistajalta Jay Bechholdilta. Kaveri toimittaa joustavasti paketit kotiin ja ainakin itse olen saanut ihan hyvät alennukset. Minulta on veloittanut vain sen mitä posti oikeasti maksaa eli ei tule mitään käsittelykuluja/lisiä. Olen itse käyttänyt yli 20 vuotta vain Bechholdin levyjä ja aloitin niitä jo tilaamaan vuosituhannen alussa Jayn isältä Jerryltä. Tilailen kyllä näitä tosin yleensä noin 15 kpl erissä. Eli suosittelen, että laita meili suoraan Jaylle ja kerro mitä tarvitset. Uskon, että saat hyvän paketin näin itsellesi.
3.   [Vt] Bechhold - houkutuslevyt    Janne1 - 25/1/2023 14:58:53
Jokierässä oli kasituumasta bechholdia 12 eri väriä juuri äsken hyllyssä, ei näy nettisivuilla noita joten soittamalla mahtanee saada tilattua luulis
4.   [Vt] Bechhold - houkutuslevyt    tkorkka - 24/1/2023 13:06:54
Eikös amerikan paketit pidä kuitenkin tullata? Alv varmaan pitäisi maksaa myös?
5.   [Vt] Bechhold - houkutuslevyt    Jarre - 24/1/2023 18:16:11
Joo kai sitä täytyy kevään aikana pistää tilausta sisään suoraan valmistajalle. Melkein 20v on aikaa siitä kun itsekin noita ekaa kertaa kokeilin ja hyväksi havaitsin (mm. aikoinaan oma enkka järväri 8' levyn takaa, sittemmin kyllä rikottu). Parin viime vuoden aikana on vaan pari hyvää levyä tullut menetettyä karanneisiin verkonnaruihin tms. ja siitä tuli mieleen täydentää samalla valikoimaa muutenkin. Oli vaan yllätys kun tältä puolen valtamerta ei tunnu mistään saavan noita enää. Kuitenkin tuossa levymallissa on niin paljon hyviä ominaisuuksia moneen muuhun verrattuna että menetetty markkina-asema vähän ihmetyttää.
6.   [Vt] Bechhold - houkutuslevyt    Penalti - 24/1/2023 14:20:53
kyllä ne pitäs...
7.   [Vt] Bechhold - houkutuslevyt    Jarre - 25/1/2023 17:23:19
Kiitokset vinkistä. Kyselen sieltä.