Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Loimulohta?
Kirjoittaja : pikkuwille Päivämäärä : 20/2/2011 22:34:50 Lukukerrat : 16209
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

15 filettä kerralla kuullostaa aika haasteelliselta. Me on kyllä tehty sujuvasti kymmentä kerralla. Systeemiin kuuluu kehä, joka on eräänlainen ympyräksi taivutettu targakaari. Siinä on holkit hitsattuina lattarautarunkoon, jonka keskelle tulee nuotio.Kalat naulataan puunauloilla kiinni eräänlaisiin krokettimailoihin jotka laitetaan kahvoistaan holkkeihin kuten vavat ainakin. Kaloja on helppo siirrellä tarpeen mukaan riippuen esim tuulen suunnasta. Helppoa ja varsin näyttävää yleisötilaisuuksissa.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Loimulohta... markkutapani  - 20/2/2011 12:18:39, ikä 5602pv, luettu 25539
 [Vt] Loimu... pikkuwille - 20/2/2011 22:34:50, ikä 5602pv, luettu 16209
 [Vt] Loimu... markkutapani  - 21/2/2011 5:58:33, ikä 5601pv, luettu 16127
 [Vt] Loimu... Börje  - 21/2/2011 7:14:54, ikä 5601pv, luettu 16703

  286336857