Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Loimulohta?
Kirjoittaja : Börje Päivämäärä : 21/2/2011 7:14:54 Lukukerrat : 16725
Sähköpostiosoite : borje.uimonen#kolumbus.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite : http://www.kotakeittio.fi/fi/?ID=1371

Noin suurta määrää en ole kerralla loimuttanut, mutta voisi onnistua 100 cm kotakeittiöllä, jossa on loimulautoja riittävä määrä. Itselläni ei ole samanlaisessa kuin kaksi loimulautaa, mutta ihan hyvin se varmaan toimii isommallakin määrällä.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Loimulohta... markkutapani  - 20/2/2011 12:18:39, ikä 5607pv, luettu 25567
 [Vt] Loimu... pikkuwille - 20/2/2011 22:34:50, ikä 5607pv, luettu 16229
 [Vt] Loimu... markkutapani  - 21/2/2011 5:58:33, ikä 5606pv, luettu 16148
 [Vt] Loimu... Börje  - 21/2/2011 7:14:54, ikä 5606pv, luettu 16725

  286365076