Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : [Vt] Törkytaloutta
Kirjoittaja : Mika Päivämäärä : 29/4/2012 13:48:10 Lukukerrat : 15524
Sähköpostiosoite :   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Saatko laatua edes kuvetta kaivamalla? Itsellä kans vastaavat ongelmat imurin kanssa, eikä viitti ostaa uutta paskaa tilalle kun se kestää pari vuotta. Eipä ole enää kahvakäynnistystä kun kytkimetkin lahos. Allaway merkkinä ko roskassa.

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Törkytalou... hasbu  - 28/4/2012 18:27:18, ikä 5172pv, luettu 25030
 [Vt] Törky... PJH  - 28/4/2012 22:41:11, ikä 5172pv, luettu 15548
 [Vt] Törky... KTH - 28/4/2012 23:09:20, ikä 5172pv, luettu 16091
 [Vt] Törky... hasbu  - 29/4/2012 9:59:10, ikä 5171pv, luettu 15533
 [Vt] Törky... Tobie  - 29/4/2012 11:13:54, ikä 5171pv, luettu 15559
 [Vt] Törky... Mika - 29/4/2012 13:48:10, ikä 5171pv, luettu 15524
 [Vt] Törky... KTH - 29/4/2012 14:46:59, ikä 5171pv, luettu 15379
 [Vt] Törky... Vee-Pee  - 29/4/2012 19:35:24, ikä 5171pv, luettu 15419

  286357609