Keskustelut

Tehdään tilauksesta - näytä keskustelu

 
[Takaisin keskustelulistaan]
 

Otsikko : Miksi rosterista?
Kirjoittaja : xbusterl Päivämäärä : 6/2/2010 16:46:11 Lukukerrat : 29877
Sähköpostiosoite : hondaxx#netti.fi   Liite : Ei ole
WWW-osoite :

Terve,, Miksi tuo targa pitää tehdä rosterista? Onko alumiinin vääntäminen jotenkin vaikeampaa? vai kalliimpaa? Aattelin jos saisi targan teetettyä samasta materiaalista mitä on Busterin kaiteet, ja tuulilasinkehykset. Onnistuisiko keltään? Vapaputketkin pitäisi kai sitten olla alumiinista,,

[Edellinen kirjoitus] [Kerro kaverille][Seuraava kirjoitus]
Keskustelualueille kirjoittaminen vaatii nimimerkin varauksen ja tuolla nimimerkillä sisään kirjautumisen.

 Keskusteluhistoria 
 Miksi rost... xbusterl  - 6/2/2010 16:46:11, ikä 5984pv, luettu 29877
 [Vt] Miksi... jariven  - 6/2/2010 18:37:33, ikä 5984pv, luettu 20252
 [Vt] Miksi... saddam  - 6/2/2010 19:15:27, ikä 5984pv, luettu 20106
 [Vt] Miksi... Top-1 - 6/2/2010 19:38:26, ikä 5984pv, luettu 19717
 [Vt] Miksi... M.Kärkkäinen  - 6/2/2010 19:41:55, ikä 5984pv, luettu 19702
 [Vt] Miksi... xbusterl  - 6/2/2010 20:56:34, ikä 5984pv, luettu 19605
 [Vt] Miksi... TimoT  - 6/2/2010 21:24:48, ikä 5984pv, luettu 19648
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 10:16:09, ikä 5983pv, luettu 20607
 [Vt] Miksi... Ali Lattunen  - 7/2/2010 14:31:48, ikä 5983pv, luettu 20498
 [Vt] Miksi... kiide  - 7/2/2010 14:49:35, ikä 5983pv, luettu 20371
 [Vt] Miksi... skönäri - 13/12/2011 6:44:53, ikä 5309pv, luettu 16982

  286355797